It's all bittersweet...

De där tankarna som jag inte vill ha, som stundtals äter upp min hjärna. Alldeles förvirrad. Sådär så att jag blir galen på mig själv. Men de där tankarna som jag inte haft på så, så länge, som ger mig hopp och tron tillbaka. Helt plötsligt upptäcker jag mig själv med ett fånigt leende och dagdrömmar. Älskar det!
Och dagdrömarna där jag vågar. vill jag våga, vågar jag våga? Men så vågade jag lite, pyttelite. Men det blev kanske fel? så lyssnar jag på den där podden, åhh den där underbara onsdagspodden som numera är på torsdagar. Den där ljuvliga, lite mörkare rösten denna torsdag gav mig tankar. Sådär tänk om ni vet?! Nä klart ni inte vet, för jag skriver ner en masa rader för att få ur de där tankarna ur mig. Men kan inte hjälpa att det är mysigt med dagdrömmar.

Punkt. godnatt. om några år bläddrar jag tillbaks och minns de där tankarna, dagdrömmarna och det fåniiga leendet på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0