hejhej

Det har varit lite tyst ett tag. Jag har bara njutit av livet och tagit igen allt det sociala. Jag har mått ganska ok. Jag har dock märkt att skola + jobb + träning gör en trött. Så alltsomoftast blir det powernap efter skolan. Och på måndagar efter handbollsträningen (Ja, jag har börjat spela igen, fast är otroligt snäll så inte axeln tar stryk igen) så dimpar jag rätt i säng efter en dusch. Helt sjukt, annars brukar jag va hur sprallig som helst. Maten går så mycket bättre. Jag har börjat kunna få i mig frukost. Yoghurt eller en smoothie är favoriten. Jag har lärt mig att lyssna på min kropp mer. Och jag orkar inte tänka på kalorier hit eller så. jag vill bara att min aptit ska kvarstå och kanske bli ännu lite bättre. min tanke är nog att jag ska ta det ganska lugnt så här i slutet av min utbildning. Av någon anledning så blir jag mycket tröttare av att sitta å läsa och knappa framför en skärm hela dagarna än att t.ex jobba i 6 timmar.

Livet är helt ok, jag ska bara lära mig att leva så som min kropp vill att jag ska leva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0