Ajaj kroppen...

emellanåt får jag riktigt ont i magen. Och då och då har jag fortfarande dåliga magdagar, som tar så himla mycket energi. Det värsta är att det tar flera, flera dagar att återhämta sig. I förra veckan var jag hos min dietist. Hon känns verkligen klok och det är skönt att få hjälp. Jag har ju börjat träna och spela lite handboll igen. Men jag märker att jag blir trött snabbt. Och när det väl kommer, så blir jag så himla yr och illamåendet och aptiten har inte riktigt hämtat sig som jag hade önskat. Så nu ska jag börja med näringsdrycker. hoppas hoppas de hjälper mig att bli mindre trött. Att jag kommer orka mer och få mindre ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0