Valborg och födelsedagar...

Denna veckan har bara sprungit förbi. Så brukar det bli. Det är valborgsfirande och massa födelsedagar. Jag orkade inte va i stadsparken i Lund i år. Jag dricker ändå inte, vädret va sisådär och jag ville hellre lägga energin på kvällen med några av mina närmsta vänner. Istället spenderade jag dagen med att baka olika bullar till födelsedagsfikan vi skulle ha dagen efter. Sent på em strålade solen och jag begav mig till finaste J. Det var så mysigt, vi var fyra som satt i J's balkong som hon gjort så fin. Njöt av en vårig, italiensk sallad jag hade slängt ihop. Och så va magen faktiskt snäll så jag kunde smutta lite på lite rött vin. Men jag var såklart dödstrött när natten närmade sig. Men det var det värt. Dagen efter var solen ännu gulare, dock var det rätt kyligt i luften. Så mysigt med födelsedagsfika. Vi hade så himla många olika slags tårtor och bullar. Jag smakade lite av varje och det gick ok. Känns verkligen så mycket bättre nu senaste 2 veckorna. Visst har jag haft sämre dagar, men de vägs upp av de bättre. Jag märker ju att något fortfarande inte e helt 100. Men det hoppas jag dietisten å läkaren kan ge svar på. På måndag är det dags för dietisten. Jag har gått och funderat på lite frågor jag skulle vilja ställa. Till skillnad från andra besök inom vården så är jag inte så nervös. Jag ser verkligen fram emot att få lära mig mer med kost och hälsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0