Skypedate & catch up...

Ja, då var ännu en vecka slut och en ny åter att gry. Ikväll havererade vår kombinerade tvättmaskin - och tumlare. Min roomie som var mitt uppe i söndagssörjan fick snällt ge sig och nu hänger det tvätt i hela vårt sällskapsru/kök. som det kan gå...

Extra plus ikväll var förstås en fin skypedate med min fina Emma som ringde in från Skottland. Nänä, inte min bästis aka hönskärlek, aka Em. Utan detta är min bästiskusses fina flickvän som nästan är som en syster för mig. Vi har känt varann i ca 7 år, varav de senaste åren har vi kommit varann riktigt nära. Eftersom det är ett helt hav emellan och vi båda har haft fullt upp sedan de flyttade ifrån Sverige för flera år sedan, så sker inte våra fysiska träffar särskilt ofta. Men då och då hinner vi sitta vid datorn vid samma tillfälle och då hinner vi med att skypea en längre stund och utbyta ord om livet. Vi håller på att pussla och hoppas på att hinna ses inom en väldigt snar framtid. Jag önskar att livet och den ekonomiska situationen varit lättare för en student. Då hade jag omedelbart bums tagit första bästa flyg. Oj, va jag saknar bästiskusse Tini och hans E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0