Pusselbitar...

Sitter i skrivande stund på Jobb. Det är ganska lugnt och soft jobb. En liten bokhandel för studenter. Känns ganska bra och jag kan pricka av lite viktiga samtal mm när det inte fins kunder. Jag försöker pussla ihop livet. Det är lite klurigt. Kurser har ändrats och flyttats. Det är liksom lite småkluddigt med allt. Men bit för bit börja falla på plats. Kommer kännas fantastiskt skönt att ha något att se fram emot. Jag som är en person med 1000 bollar i luften blir lätt uttråkad och rastlös nu när jag varit sjuk en tid och gått hemma. Känns roligt att ha en vardag dessa dagar jag ska jobba, även om jag är ganska så trött när jag kommer hem. Men otrtoligt bra mjukstart på vad som komma skall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0