Framsteg...

För ungefär en vecka sedan så började min aptit försvinna lite granna och under helgen och i början på veckan så va magen sådär knasig igen. Jag tror det beror på att varannan kväll har jag hoppat över Zantac, just för att jag inte fått förnyat recept och min läkare inte går att få tag på. Hursomhelst, de senaste två dagarna har aptiten varit mycket bättre. Och träningen går verkligen superbra. energin har inte varit så här hög på länge, även om jag fortfarande blir trött fort och orkar långt ifrån att träna så hårt som jag var van vid innan. axelmuskulaturen börjar ta form och "dallret" börja att sakteligen bli ersatt av musklerna igen. Jag håller på att svarva bena en del. Vill verkligen komma i form till sommaren. För i juli är det dags för åhus beachhandbollsfestival och jag vill så gärna vara med,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0