Alltså livet....

Jag vet inte ens hur jag ska börja sammanfatta en helt fantastiskt helg. När jag under hela långa vintern inte vågat vara sådär mig själv. När det syns igenom, hur mycket jag än försöker. När jag är rädd att folk blir besvikna för att jag varit sådär dålig på att svara på sms, eller höra av mig överlag.

Jag hade bjudit in mina tre närmsta vänkretsar för att fira min dag i lördags. Bara för att se fram emot något liksom. Inte för att jag egentligen bryr mig om min födelsedag, men liksom en anledning för att ha extra festligt. För det var ju så himla längesen. Och oj va mysigt och lyckat det blev att jag fick ha den hos min vän Charlie. Jag bjöd på kladdig chokladtårta och småplock. Och nästan allt gick åt. Och så åkte den där mina vännerboken runt. Men alla va visst inte så glada i den haha. Och så fick jag presenter. Fast jag sagt att jag inte önska mig något. Alltså oj! Hur mycket fina saker fick jag då?!  Så mycket att jag blev generad. Kan ju sammanfatta att jag borde införskaffa mig en vinkyl till alla fina rödviner, champagner och annat gott jag fick. Jag tror att mina killkompisar tycker att jag ska bli festligare igen... sedan gav tjejkompisar mig en superfin väska, presentkort och fina öronhängen. Jag fick även en citronväxt som var hur coolt som helst. Måste bara lära mig hur man tar hand om den.
 
I fredags var vi ute på en försenad examensmiddag på Johan P för att fira Josse. Så mys med tjejmiddag. Kul med lite lyx :)


Nu kallar bingen, imorrn är det jobb tidigt på morgonen. Gonatt alla där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0