Morgonstund har guld i mund...

Jag var helt slut igår kväll. Gick och på mig tidigt och spärrade upp mina små bruna klockan 8. Det gick inte att somna om, så jag utförde lite morgongymnastik för att väcka resten av kroppen. Tog en lång och varm dusch. Skrubbade igenom kroppen och smorde in den med solskimmerkräm så den blev sammetslen och glänsande. Satte en återfuktande ansiktsmask. Nu sitter jag med en kopp thé och ska söka sommarkurser. Skulle gjort det i torsdags, men sidan kraschade. Glömde helt bort det igår... min backupplan inför sommarn ifall jag skulle bli frisk eller åtminstone orka mer. Idag är jag positiv och sprudlar av glädje. Idag ska jag bita ihop och må bra. Jag ska se mig själv i spegeln och leta fram ett leende och berätta för mig själv att jag e fin som jag e trots alla fula utslag jag fått på grund av uttorkning och näringsbrist. Jag ska skratta ihop med Josse och vi ska dansa i klackar. Jag ska ska skåla
med Anna oavsett vad glaset innehåller.


solen skiner fint en så härlig lördagsförmiddag som denna :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0