kickstart...

Efter att ha sovit bort hela söndagen i princip och inte alls orkat göra något alls kickstartade jag denna måndag. En helg som var fylld av skratt, kramar, kärt återseende, catch up, alldeles för lite mat och dans. Ja, jag följde med ut. Hade mina vilopauser och var dödstrött men det va så kul. Speciellt när jag sprang in i en gammal kompis och var överröst med fina komplimanger.

Imorse blev det läsestund och en äggmacka. Har påbörjat Pauo Coelhos Alkemisten hur många gånger som helst, men har aldrig haft tid att avsluta. Nu läser jag om den från start. Den är ändå så tunn. Idag är det våffeldagen och ikväll ska jag bege mig norrut mot helsingborg till min fina Emma. Ska bli myyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0