Man ska inte ropa hej....

Senaste veckan har magen varit sådär. senaste dygnen har den varit koko, värre vissa dagar än andra. Jag försöker prova ny mat, så jag inte bara sitter med varma koppen, skorpor, pasta. Jag börjar äta fler mål, lite lite i taget Har gått från 1-2 mål om dagen till ca 3. Jaghar provat laktosfri yoghurt, någon gryta gjord på kokosmjölk och kyckling, risnudelsallad med räkor . Men det går inte så bra. Antingen är det fettet som spökar, eller så är det mjölk. Eller har det kanske blivit så att jag inte tål räkor. Jag är ju himla allergisk mot kräftor. Eller är det för att jag var iväg på massa möten och grejjor häromdagen och glömde nattmedicinen. Men det var ju massa dagar sedan. Huvudvärken tycks vara tillbaks. Jag blir galen. Det är svårt att testa och komma fram till saker själv. Hade det varit för 8 månader sedan hade jag skyllt på att jag fått i mig laktos. Nu kan jag inte göra det. Snart börjar jag jobba på riktigt och då kan jag liksom inte springa iväg var och varannan timme. Får kanske öka dimordosen? Sånna här tankar vill jag helst slippa så att jag kan koncentrera mig på att plugga. Imorgon är en ny och jag tror att efter helgen så kan jag pusta ut en aning. Då kan jag planera in hur många timmar om dagen jag ska lägga på att läsa sommarkurser. Jag har ju fått mitt schema från sommarjobbat. Längtar så mycket att jag spricker. Nä nu har jag skrivit av mig och kan lägga energi på positiva saker istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0