Ledsamt...

Jag har pluggat så mycket jag orkat och kunnat senaste veckan. för att förbereda mig ifall jag fick lov att tentera en kurs trots kludd med sjukskrivningar och grejjor. Men nu är jag tillbaks med springet, onda magen och illamåendet from hell. Vafan, det är verkligen inte kul. Vad är det jag äter som är fel. Eller vad gör jag fel. De jag känner som har ibs säger att skoven inte håller i sig såhär kroniskt i 7-8 månader. Dessutom har jag långt ifrån så ont som för ett halvår sedan. Jag är trött på denna jäkla inflammationen som blöder eller vad den nu gör. Den syns inte för blotta ögat men visar positivt. Jag är helt slut och så arg på min mage. Nu ska jag lägga mig och hoppas att jag slipper springet mer under sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0