Man ska inte ropa hej...

Oj va jag verkligen har njutit av att kunna äta, sova, inte har ont exakt hela tiden och vara dödstrött. Jag har fått leva ett värdigt liv under en kort period. Men nu är den där jäkla magen tillbaks. Blir så trött. Blir trött på att jaga läkare, trött på att jag inte vet hur jag mår från en dag till en annan, blir trött på att ha ont och inte veta va som orsakar den. Det kan inte vara enbart ibs, det är konstaterat. Så vad är det för fel. Jag vill bara vara en normal ungdom som inte behöver tänka och analysera över vad jag stoppar i mig. Jag som blev så himla glad i förra veckan när sjukgymnasten jag träffar varje vecka pga axeln, ser hur jag strålar och att jag byggt upp mig igen.Frustrerande att inte veta vad det e är för fel på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0