a new craving...

Igår va det kallt och blåsigt. Det är så det är en svensk sommar. hursomhelst så hade jag redan bestämt grillning så vi spenderade några timmar på eftermiddagen med det. Och sedan lite spel inomhus istället för solning utomhus. I söndags fick jag testa något supergott nät jag var bortbjuden på middag hos E & L. Baconlindade dadlar. Och hur gott va inte det, trots att jag inte är en som gillar bacon särskilt mycket. Igår grillade jag några sånna. och idag gjorde jag två andra varianter. Jag fyllde några med hård, lagrad getost och några andra rullade jag i svartpeppar och salt. Det är så himla gott till en sallad. Jag är så lycklig över att fått aptiten tillbaks, även om jag fortfarande är rätt liten i maten. Små, små steg så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0