Movprep

Klockan är tokmycket och klockan ringer om 4 timmar och 20 minuter för väckning. Tack mamma säger jag för att vi har beställt taxi istället för att åka kommunalt. därmed får vi 50 minuter extra i sängen. Movprep som är ett  Laxeringslösning va hemsk. Den gjorde mig riktigt illamående och smakade typ dextresol blandat med havsvatten. Jag som är sjukt känslig för äckligaa smaker. Dessutom kom kramperna mitt under första omgången. Jag skulle dricka 2 gånger en liter samt massa vatten emellan. Sååå jobbigt. Man blir helt utmattad. speciellt med tanke på fastan också. Jag trodde inte att Laxeringen skulle verka förrän en 2 timmar efter första intag. så fel jag hade. Den började verka efter drygt en halvtimme. Jag är riktigt stolt över att jag lyckades få i mig 1,7 liter lösning trots allt. Tur nog har jag inte kunnat äta sedan tidigt söndag kväll. och det var mest buljong. så jag tror att tarmarna är rena nu.
 
Är duktigt nervös inför morgondagen. Har så himla fina vänner och min närmsta familj som är så stöttande och hejjar. Det har varit jättejobbigt dessa veckorna. hoppas att jag får reda på vad som e fel imorrn. Nu ska jag försöka sova. huvet är tungt, men jag mår så illa :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0