Matångest och fasta

Hej vilken dimmig värld jag levt i hela helgen. Tramadol är verkligen inget roligt att ta. Jag blir alldeles matt, illamående och superduper yr. Som en hemsk tequilafylla ungefär. Men det har i alla fall gått bättre att äta när "ruset" är borta. Blev så glad att jag under en vecka kunnat gå opp 700 gram och behålla det över helgen. Aldrig trodde jag att jag skulle ha svårt att lägga på mig. Det är tur att det finns lite extra hull att ta av hehe. Men imorse så stod vågen på minus 1,1 kg. Men hallå vad händer. Jag som ätit mer under helgen än vad jag gjort på flera veckor.

Igår försökte jag äta så mycket det bara gick. Drack oatly chokladmjölk, åt buljong med lite kycklingkött och kokta morötter. Macka. Pannkakor. Det kändes som att vad jag än försökte äta så va det svårt. Gick inte att avsluta hur lite jag än lagt upp. Vissa gånger satt jag bara stirrade på maten och hade ingen som helst aptit. mådde bara illa. Som att kramperna kommer och känns igenom alla värktabletter. Jättelulligt, svårt att förklara. Kunde knappt somna inatt heller. Dels för att jag är jättenervös för laxeringen, att jag ska må jätteilla och sådär. Men även för den kommande koloskopin. Sedan är det inte bättre att magen gör ont. Jag e så himla himla trött. Orkar knappt prata. Känner mig febrig och tempen visar 0,6 grader mer än normalt. trots att jag går på massa panodil. Jag är trött på att vara trött. Banala vardagsgrejjor har blvit en kamp senaste veckorna. Jag är så ledsen på mig själv att jag har så svårt att äta. Idag fick jag i mig ett litet glas havremjölk som tog mig 30 min att dricka. Wow 110 kcal på nästan ett dygn. Och fastan har redan börjat. Snart är det dags att inta första litern laxering. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0