Hej vinter!

Idag så trodde jag att våren kom för att stanna. Tidigt i eftermiddags strålade solen underbart och det var hela 6 plusgrader. Jag drog på mig träningsbyxorna och löparskorna för att jag tänkte jag skulle ut och gå en runda för att se om den konstiga mättnadskänslan och illamåendet skulle släppa. Hann knappt utanför förrän det började hagla och snöa om vartannat. Nää, blev ingen glass i solen. Istället blev det lite benövningar och axelträning hemma. Känner mig som en gammal 90-åring med sladdrig hud. Ok, jag överdriver, men jag är helt enkelt inte van. Imorrn fm har jag tid hos sjukgymnasten. Ska bli roligt att visa henne hur mycket bättre jag är i min axel.

Nu ikväll har jag tittat på EM-kvalet i handboll. Det är nog första gången i historien jag somnar till. Inte för att det är trist. Utan för att jag är dödstrött. Men skönt va det. Tyvärr vann Polen, men jag tror att vi lyckas ta en av platserna till EM i Danmark 2014.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0