Veckans tummar vecka 22...

Ursäkta för lite sen update. Jag har legat väldigt dålig för en allergisk reaktion, nu är jag dock på fötterna igen. Så vad bjöd föregående vecka på då? Det var mycket festligheter, jag tränade en del och främst av allt så tog jag tag i det här med frukostar!


- Att ta tag i saker och komma ur platån. Jag har under en veckas tid gått ned 1 kg. Nu har jag endast 2 kg till att gå ner innan jag når mitt första delmål som ska vara uppnått 10:e juli! Denna succé tror jag beror på att jag har lagt om min träning och mina tankar kring mat. Jag vill absolut inte pressa mig att göra saker på grund av måsten. då tappar man motivationen. Vill jag dricka en strawberry daquiri ikväll så gör jag det. Vill jag festa nykter och äta hälsosamt så gör jag det.


- Det finns inte så mycket dåligt just nu. Det jag har stört mig på senaste veckorna är att jag tappar fettmängd där det inte behövs. Som t.ex mina bröst. Det blir någon slags tomhet i dem. Trist när jag varit van vid fasta brst alltid. Sedan är det såklart att det är lite knepigt att svarva till innerlåren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0