Söndagsångest...

Eller vad man nu ska kalla det för. Jag har under ett års tid varit ganska sparsam konsument av alkohol. Anledningen har varit många, men kanske främst för välmåendets skull. Alltsom oftast konsumeras alkoholhaltiga drycker främst på sommarhalvåret. Varför är det så gott med en iskall strawberry daquiri i kvällssolen på en uteservering? I alla fall så har denna söndagen varit fruktansvärd ohälsosam. Dåligt med sömn hela veckan, mycket jobb. Det har festats alltför mycket denna veckan, både i nyktert och onyktert tillstånd. Hujjeda mig, jag har varit så fruktansvärt bakis idag. Riktigt dåligt måste jag erkänna. Det har knappt gått att äta något och jag släpade iväg mig med tunga steg till beachhandbollen ikväll. Nu ska jag avsluta med lite filmmys, gottis & cola. i really need it. Veckans tummisar publiceras imorrn.

sov gott ni där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0