Vietnam - dag 8

Upp tidigt på morgonen och packas in i en 16-mannabuss som mamma hade hyrt med tillhörande chaffis. Vi skulle köra till Nha Trang och en 9 timmar lång resa väntade. Hela dagen gick ut på att åka buss och när vi stannade till på rastställen var det fikadags och varje person upp med en kasse med massa snacks och annat gottis, så att man överlever den långa resan haha. Väl framme i Nha Trang var det bara till att checka in innan vi gick till restaurangen bredvid. Mycket god middag och jag testade mangojuice. Typ det godaste jag nånsin smakat :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser och läser.. du verkar ha det toppen! :) jag är en smula avundsjuk måste jag säga. Hoppas resan fortsätter lika bra. Kram Emma

2011-07-29 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0