Hej då!

Go förmiddag på er!
Nu är jag färdigpackad, färdigstädad, färdigklädd och redo för take off. Jag packade om inatt. 15,9 kg blev stora resväskan och 4,4 kg blev handbagaget. Inte illa pinkat må jag säga. Shampoo, solskydd & annat väger en hel del. Men jag har ju goda marginaler för att fylla väskan med shopping :) man får ha med sig 23 kg i incheckning & 7 kg i handbagage.

Jag måste erkänna att jag var jättepirrig igår kväll. Kändes liksom konstigt att säga hejdå till folket i veckan, men igår kändes det i magen. Det känns på riktigt, fast ändå som en dröm. Åhh detta är å spännande. Utanför piskar regnet mot rutorna. Inte roligaste vädret att g klädd i shorts. Men orka rota up mina chinos liksom. Jag ska verkligen försöka att uppdatera här så gott jag kan, om inte så ska jag berätta när jag kommer hem. Don't miss me to much. Njut av sommarsverige.


Ok, blev lite för mycket brun-utan-sol i fejset. Och för mycket solpuder. Men visst ser jag sommarfräsch ut?!
HEJ DÅ kära bloggen
// Camme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0