Back on track...

Jag har varit en riktig usel bloggare senaste två månaderna. Under försommaren var det mycket med tentor och mycket festligheter. Sådant som hör till vårterminens slut. Med det så kom jag även i en svacka. Jag ville vara social och vara med och skåla, äta gott osv. Med det betyder såklart inte att vara nyttig lika med äckligt. Men det är faktiskt lite jobbigt att ALLTID vara nykter. När sommaren smög på så var jag taggad till tusen att klara av att uppnå mitt första stora delmål. Det gick nästan lite väl för bra, så jag slappnade av. Nu börja jag få panik. Vågen står ganska så still. Ja, jag gick till och med upp ca 1.2 kg på 15 dagar, de första 15 dagarna av mitt sommarlov. Första käftsmällen sedan starten. Innan dess har jag givetvis hamnat i platåer, men då har det mest stått still. Nu är det mindre än 2 veckor till planet lyfter mot sydligare breddgrader. Jag har tränat en hel del. Jag är sprallig i bena mest hela tiden och njuter verkligen av alla långpromenader. Även om vågen står still, så känner jag ändå hur snabbt slappeten i kroppen försvinner. Det krävs en hel del jobb från mig, att sporra och tagga mig själv. En grej var att våga visa mig i bikini. Även om jag fortfarande har lite svårt för att visa låren, så är det i alla fall en bit på vägen att kunna gå i shorts oc bikiniöverdelen. Nu ar jag varit uppe i en timme och kan inte somnaom. Min pollenallergi dödar mig totalt. Så ska nu passa på innan resten av världen vaknar till liv, att gå en långpromenad och försöka jogga lite. För sakta, sakta orkar min stackars fot med en joggingtur. Jag har även fått en remiss till ortopedtekniska, så förhoppningsvis går jag bättre innan sommarens slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0