Hoppas Hoppas...

Ok, nu ska ni få höra. Jag loggar in på på min träningsprofil. Hejsan hoppsan, en endaste ledig plats bland de 6-7 coacherna. Hos vem om inte självaste Berg. Coolt. Jag ville från början ha honom som coach då han verka vara den som har ungefär samma träningsupplägg som jag. Mycket idrott med andra ord! Men då det var Helt fullt så valde jag Anders istället och fick en plats där. Nu håller vi tummarna hårt för att Berg ska godkänna mig som kandidat. Sen väntar 3 balla veckor med en coach igen. Ahhh... hoppas hoppas! Det taggar en liksom sjukt mycket att ha en coach som ger en feedback och massa bra tips :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att höra att du hittat din motivation igen. Jag är övertygad om att det kommer gå galant!

Men söta lilla Camme verkar nog ha fått mitt pluggande lite om bakfoten :). Jag ska ju "bara" plugga på Komvux. En vårdutbildning som är helt förlagd på distans. Jag kommer alltså inte att skaffa mig en massa nya klasskompisar.. dock behöver jag nu skaffa mig en hel massa självdisciplin! HJÄLP!

Jag ska också börja träna, HJÄLP på den med!

2011-01-10 @ 18:01:22
URL: http://mamasan.blogg.se/
Postat av: jimmy

Du kämpar på riktigt bra med träningen =) Vh coach jberg

2011-01-19 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0