Adrenalinkick!

Kom hem för en stund sen från mitt träningspass. Jag säger bara ADRENALIN - Javisst! Shit vilket underbart boxpass. Det gick sjukt bra. Jag blev ihopparad med en tjej som var minst lika taggad som jag. Hon kämpade och vi pushade varandra. Och Instruktören skrek HÅRDARE, snabbare, Kom Igen Då!! Och jag tog i allt vad jag kunde. Och han berömde. Mjölksyran riktigt brände, ådrorna pulsade, svetten lackade på pannan. Och som jag kämpade. Jag kämpade faktiskt så hårt på vissa övningar, där min partner ska pressa ned mina armar, så att jag kan träna triceps och axlar inte ens orkade med. Och då ska hon ha det lätta arbetet. Grymt eller hur? Detta är klart min favorit. Det absolut roligaste och bästa passet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0