Veckans tummar...

Det har varit extremt lite träning, nästintill obefintlig faktiskt och kosten har varit botten. varför? En tråkg förkylning som satt sig i hals & luftrör. Veckan började med ont i halsen, hosta och heshet. Skitbra när man ska utföra grupparbeten och intervjua folk till en studie. Så veckans tema för mina tummar går i hälsans tecken.



Eftersom jag inte tränat i veckan, så har jag haft ca 10 timmar extra över till annat. Dessa timmar har lagts på sömn, vila och plugg. Välbehövligt kan jag säga. Och den bästa medicinen är att jag har utnyttjat min fria tid till att gå långa promenader i solen. Hur underbart som helst!



Dumma förkylning. Den gör mig matt och allmänt seg. Vilket har lett till ett koffeinberoende i veckan för att orka hålla ögonen öppna. Utan träning har jag känt mig sprallig och rastlös. Utan träning så får jag ett sådant sötsug som jag annars inte har.


Men som vanligt börjar en ny vecka imorgon. Och vilken vecka säger jag. Det kommer krävas en hel del av mig för att klara av veckans prestationer. Som sagt, om jag får önska mig något så önskas 50h/dag i en hel vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0