The challenge - dag 3

Idag har jag suttit och pluggat halva dagen. Jag är riktigt omotiverad och okoncentrerad. På kvällen gick jag en riktigt lång powerwalk med lite lätt jogging emmellanåt. Det var verkligen hur trevligt som helst. Jag mätte på ett ungefär på eniro och det verkar som att jag har gått ungefär 12 km. Känns ju inte alls så farligt måste jag säga. Jag har funderat på att gå från Lund till malmö, samt att cykla tillbaka. Det är nog ungefär dubbla sträckan jag gick idag. Kan vara skönt en varm vårdag. Nu ska jag pluga en timme till innan det är dags att krama kudden.

P.S det är jättekul att se att när jag inte är aktiv här så tittar ni inte in med lika jämna mellanrum. Nu när jag börjat blogga varje dag igen så har det bara ökat och blivit ett ganska jämnt flöde. Kul! Ni får jättegärna lämna avtryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0