it's a bittersweet symphony...

Just nu är jag så mätt att jag nästan mår llite dåligt. Vad gör jag då om inte sköljer ned den underbara omeletten jag hade till en tidig lunch med cola zero & Anthon Bergs marsipanägg. Bara för att spä på mättnadskänslan lite liksom. Duktiga jag som inte super, inte käkar snacks och har varit duktig och ätit frullis är som bortblåst. Nä, nästa vecka när tentor och valborg är över ska jag ta tag i det. Jag tror att jag ska ta mig ett ägg till. De är så galet goda, den där lite bittra mandelsmaken blandat med mörk choklad och toppad med sött skal. Jag hittade en enda påse ligga bland solkrämerna och slog till. Har letat som en idiot efter dem under hela påskhelgen.


Bildens Webbplats: http://www.anthonberg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0