en helt vanlig måndag...

Fast ändå inte. Det var en riktigt bra måndag. Jag hann med så himla mycket. Det var en del plugg. En hel del städa-tvätta-fixa i lägenheten. Sen skulle jag bege mig mot gymmet. Och det var rätt mycket folk. Jag brukar ju oftast träna rätt sent när jag bara ska ned till gymmet. Igår var jag där strax efter fem på eftermiddagen. Fullt ös. Sen var det att snabbt bege mig mot Restaurangen där vi skulle fira min kusin Jonte's 20-årsdag lite försenat. Han bor ju i Scotland och är hemma om på en kort visit då det är lov därborta. Efter middagen åkte killkusinerna Jonte & martin med sina respektive, Pooja & Emma samt Emmas bror hem till mig. Där hängde vi, snackade skit, spelade spel och åt alldeles för mycket godis. Men gott var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0