Avslutningsmiddag...

Ikväll hade vi i BBKs damlag avslutningsmiddag efter vår första säsong ihop, samt tackade av vår coach. Jag har ju inte kunnat vara med så mycket då jag drog axeln ur led i vår första match och sedan har ju detta med magen begränsat mig överlag. Vi hade bokat bord på en restaurang och oj vilken tillmötesgående personal. Jättesnälla som ordnade barnportion till mig då jag fortfarande inte riktigt fått tillbaks min aptit. Har varit superhängig senaste tiden och jag tror det gr lite hand i hand med min dåliga kosthållning. Imorrn bitti är det dags för gastroskopi och jag börjar bli jättenervös. Det är jobbigt att jag är lite smått illamående och en huvudvärk som vägrar släppa. Kanske beror på att jag inte kan ta medicineringen ikväll inför morgondagens undersökning.

Jag tror inte de ska hitta något, men på ett sätt hoppas jag ju. För just nu går jag och tänker mycket på om allt var en enda stor inbillning, men testerna visade annat. Det är nog lite allmänt kaos i huvet på mig. Känns skönt att kunna släppa av en del här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0