Konstig känsla...

Inatt sov jag så dåligt. Jag var dödstrött redan klockan nio på kvällen, men jag kunde inte för allt i världen somna. Jag gjorde en kopp thé och tänkte läsa en stund. Det brukar jag njuta av och sedan sover man så gott. Men jag kunde inte koncentrera mig. Huvudvärken ville liksom inte riktigt släppa. Sedan kändes det som att jag ätit världens största måltid. Jag vet inte hur, men till slut somnade jag. Dock vaknade jag upp mitt i natten flera gånger av att jag hade så ont i magen och var jätteillamående. Som att jag behövde spy, men det kommer liksom inget.

Det är 15 timmar sedan jag åt mina två frallor. Jag känner mig fortfarande mätt och något illamående. Jag har massa saker som behöver fixas, men jag skjuter upp saker jag ska göra för att jag är för trött att orka. Jag som brukar vilja få undan saker så snabbt som möjlig. Ikväll ska jag hursomhelst på ett viktigt möte. Vet inte ens hur jag ska orka. Suck. Även om det är bra att jag ska till läkaren på torsdag, så vet jag inte hur han ska hjälpa mig. Mina provsvar kanske har trillat in då. Hoppas. På ett sätt hoppas jag att något ska visas något. För jag blir galen snart. Känns som att detta bara är en hittepådröm. Det är som att leva i en dimmig värld. Låt mig vakna vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0