Klydderier...

Amen suck! Varför kan inget gå vägen. Jäkla företag som håller på att jaga en och sedan tecknar elavtal utan ens vetskap. Akta er för ENERGIBOLAGET! Blir så trött. Har verkligen mått dåligt idag. Känns nästan som att jag bott i badrummet idag. Orkar inte. Är trött på att vara trött. Är trött på att inte kunna äta. Är trött på att ha ont. Är trött på att vänta på det ena och det andra. Är trött att leva under ovisshet.

Jag saknar den lyckliga tjejen jag en gång var. Tjejen i somras som njöt av livet och såg fram emot framtiden. Idag vill jag gråta, men jag kan inte. För jag har svårt att gråta. Jag vet inte hur man gör. Men klumpen sitter där djupt inne i bröstet. Jag känner mig ynklig och vill krypa upp i en varm famn och stanna där för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0