Hanbollskväll...

Idag ha varit en sån dag igen. När jag inte kan behålla något. Jag förstår inte, jag har ätit som jag gjort senaste dagarna. Äggmacka och thé till frukost. Varma koppen till middag. Förutom våfflan igår, som var helt mjölkfri.

Jag vilade från och till hela förmiddagen. Efter min sena frukost så mådde jag illa. Och jag var dödstrött. Till slut orkade jag inte hålla emot längre utan somnade. 3 timmar senare vaknade jag och insåg att mina tjejer åkt med tåget till kävlinge redan niför sista matchen ikväll. Jag funderade en kort minut å slängde på mig kläder å beslöt mig att åka till kävlinge. kom fram lagom till matchstart. Tyvärr vann vi inte då det var mycket fult spel.

Efter matchen åkte vi hem till en av tjejerna som bjöd på våfflor och hemmakokt saft å vi snackade om allt mellan himmel och jord. Mysig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0