God natt...

Jösses va halt det var ute idag. Höll på att slå i bakluckan ikväll när jag skulle gå opp för de tre trappstegen till huset. Glashalt. Jag som trodde att våren var på ingång. Det gick ok på träningen ikväll. Va så himla trött och snurrig stundtals. Men det kändes bra. Ett par timmar senare kunde en skål med syrlig kycklingsoppa slinka ned. Illamåendet kvarstod, men nu känner jag inte av den. Kanske är det så att det går för många timmar mellan mina mål? Eller äter jag för mycket kanske? Jag tycker inte att jag äter särskilt mycket. Min största måltid idag var en väldigt sen lunch: Den bestod av ett glas blåbärssoppa, två skorpor och 90 gram barnmat (halv burk för 6 mån bebis). Nu ska jag snart studsa i säng. Är galet nervös inför läkarbesöket imorrn bitti. Jag vet inte riktigt varför. Jag är i alla fall inställd på att inga prover kommer visa något särskilt. Men en liten del av mig hoppas att de ska ha svar på varför jag har mått som jag gjort. Men som nu i skrivande stund. Då mår jag ju som man gör när man e frisk. Förutom tröttheten då. Men det kanske beror på att klockan är mycket och jag är trött?

Nä, det får va slutanalyserat. Wish me good luck. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0