Fredagsmys...

Förra fredagen bjöds det på tacos hos Josse. Det gick inget vidare. Idag testade jag igen. Med Charlie som sällskap. Det gick något bättre. Jag blir ju fortfarande väldigt trött trots att jag vilat halva dagen. Och magen bojkottar lite grann. Men vad gör väl det, lite måste man tåla. Eller? 
 
Vi har spelat spel, druckit te och ätit tacos och Charlie fick agera smakråd medan jag gick catwalk. Mysig tjejfredag. Imorrn ska jag på 25-års galej, så det ser jag fram emot. Förra veckan insåg jag att klänningen jag tänkt bära blivit alldeles för stor. Jag letade febrilt i garderoben efter något fint att ha på mig. I alla fall. Tidagare i veckan hittade jag en chockrosa blåsa i siden som hängt trött i garderoben. Jag beställde den för väldig länge sedan inför en finare fest, men det blev aldrig av att jag bar den, då den satt toktight och kombon färg & Camme är lite ovant. Det är en liten 38 och den ska sitta sjukt tight mellan bröst och midja för att falla ut lite större över rump- och lårpartiet. Svårt att förklara. Ska se om jag vågar ta en bild på mig. Har kännt mig så ful senaste tiden. Sist jag verkligen gjorde mig fin och va taggad på fest var någon gång i slutet på november. Jag har knappt sminkat mig eller festat på flera månader.  Det ska bli så roligt att ha eftermiddagen med Josse, där vi tillsammans ska göra oss fina. Det får mig att tänka tillbaks till vår semesterhelg i Göteborg i somras. Det var så mysigt att trängas i lilla badrummet och pimpla på vin och drinkar vi blandat i hotelrummet samtidigt som vi hörde allt stim å stoj nerifrån gatan. Vi bodde mitt på Avenyn. Så imorrn blir det lite försmak inför vår Göteborgsweekend över påskhelgen. För min del blir det inget vin imorrn, även om jag är jättesugen på ett glas bubbel. Jag vågar inte riskera. Jag är väldigt nervös att inte orka med. Har verkligen laddat batterierna genom att ta det lugnt och vilat mycket i veckan. Åhh nu kallar bingen. Är så trött.

Sov Gott!
Psst... ni är några fler som tittat in senaste tiden. Vilka är ni? Hur hittade ni hit? Tell me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0