Effektiv dag...

Idag fick jag äntligen tag på medicinerna. Det där bulkmedlet var ju ingen höjdare. Det smakade sött blandat med en hemsk geleaktig konsistens. Men det gick. Jag tror att jag ska prova att strö över gröt eller fil. Jag hade det i en kopp varma koppen idag. Tillsammans med immodium hopppas jag att det hjälper.

Känner mig verkligen duktig idag. Jag har inte orkat träna på en vecka. Har mått så illa och varit sanslöst trött. Idag har jag totalt säkert gått två timmar. Känns underbart att få frisk luft samt sol. Dock är jag helt slut efter men lite vila då och då så är jag på G igen.

Jag håller just nu på att tvätta och hitta kläder som kan passa mig samtidigt som jag satt två degar. En grövre salt och en ljus, söt deg. Blir lite bullar, pizza och frukostfrallor tror jag. Baka är verkligen inte min grej. Jag gillar att improvisera. Hatar verkligen att följa recept. Så hoppas nu att degarna jäser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0