Det här med planering....

Alltså, jag vet verkligen inte vad det är med mig. I helgen t jag inte så bra. Då var det givetvis mindre spring. Jag hade liksom mer kontroll. Igår åt jag bättre, men fortfarande långt ifrån bra, då blev det genast lite mer spring. Idag är det kaos. Jag är sådär dödstrött igen, men kan ändå inte sova. Jag vaknar alltsomoftast yrvaken och tung i huvudet. Sedan känner jag den onda magen krypandes. Är det jag som känner efter och tänker för mycket. Jag hade tänkt att grejja en massa idag och träna. Bena känns mest som sega spaghettistrån och det känns som någon sprngt en bomb intill mig. Jag är yr och krass. Så trött på detta. Det går ju inte att planera något alls ju. Och mest av allt blir jag besviken på att planerna går o kras och göra mina vänner besvikna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0