1 mars...

Idag är det 1 mars. Solen skiner i Lund. Och idag har jag en fredagsdejt med fina Josse. Bra fredag. De Första vårtecknen börja så smått titta fram. Hoppas på en snäll vår då förra året va en ren pina. Fick ju avbryta hypersensibiliseringen efter nyår då magen bojkottade. Förhoppningsvis kan jag börja om igen i höst.

Jag måste bara berätta en jättenyhet. Häromdagen va jag och tränade för första gången på flera månader. Jag har varit helt utmattad och fick knappt i mig någon mat fram till för någon vecka sedan. Hursomhelst, det var hur härligt som helst att sätta sig vid benpressen (min favoritmaskin) samt att utöva lite, vanligtvis, väldigt tråkig rehabträning för mina skadade axel. Även om jag inte orkade så mycket som jag brukar så var det en vinst i sig att ens komma till gymmet. Jag tror att jag uppskattade det mer än min vän som jag va där med. Å andra sidan har jag tränat sedan jag va knappt 4 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0