En midsommarhelg...

Jag vaknade tidigt på midsommarafton av en träd som blåste och en mörk himmel. Då kanske SMHI hade rätt i alla fall med regnrusket som skulle dra över strax innan lunch. Men icke, på förmiddagen vid 11 så sprack det upp ordentligt och det va så himla fint väder exakt hela dagen. Jag hade donat med delar av middagen och tog det bara lugnt timmarna före festligheterna. Det va så himla mysigt, en killkompis hade ordnat med en tipspromenad. Vi åt en god midsommarmiddag, hade kubbturnering, grillade i nattmörker och snackade en massa tills timmarna långt in på natten. Jag kämpade mot tröttheten så mycket att när de sista begav sig strax innan 3 på natten så kunde jag inte somna. Det blev istället disk och städning och jag jag fick en lugn midsommardag. En sen brunch med fina J.O med midsommarrester och sedan befann jag mig hos Josse resten av kvällen. Idag har jag varit riktigt trött och har haft solsidanmaraton ch vilostunder om vartannat. Jag har inte orkat göra något fram till kvällen då det blev 2 timmars beachhandboll i solen. Wow, va mycket sommar det har varit senaste tiden. Imoron väntar en ny dag, en dag på jobbet. Så nu kallar bingen. Jag är nog pirrig och har lite svårt att sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0