Back on track....

Händer så mycket roligt emellan allt tråkigt. Jag har valt att fokusera för att få ett liv tillbaks, såklart kommer ett bakslag som t.ex ekonomisk trubbel för att jag räknas som student och vill vara ambitiös. Men sådant är livet, det ska inte vara helt rätt. Jag börja sakta men säkert få aptiten tillbaks. Även om jag fortfarande har svårt att orka så mycket jag skulle vilja, dock låter jag mig själv få ät vad jag är sugen på. Känns lättast så. Och jag vet ju att jag kan falla på sötsug precis som för någon vecka sedan, men det försvinner ju nästan lika snabbt. Nu har jag fått reda på att jag blivit antagen till två sommarkurser och efter midsommar börjar jag mitt sommarjobb. Vissterligen inte heltid, men med sommarkurserna blir det så gott som om inte mer därtill. Men jag känner inte att kurserna är sådär dödssvåra, mest roliga faktiskt. Jag kan rå över mig själv och planera mina veckor så att jag orkar jobba om helgerna. Jag är lite, lite orolig över de två förssta veckorna på mitt nya jobb. Det är på heltid och det är en lång bit att pendla, men jag ser så mycket fram emot det. ska bli roligt. Och nästa vecka ska jag bara ta det lugnt och leva livet i min takt och samla energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0