i'm alive...

oj, va himla dålig jag är på att skriva senaste tiden. Har liksom prioriterat lite annat. Jobbet är så himla kul, nu har jag några dagars break innan det är dags för en helg fylld av jobb. Skoj. Jag har varit ganska så slut efter dagarna på jobb, inte så konstigt kanske när jag varit så dålig och trött. Känner att magen och jag börjar bli lite bättre vänner igen. Har tagit saken lite i egna händer och experimenterat lite själv. Illamåendet är ganska så borta, aptiten blir bättre och bättre till min lycka. Just nu är det sommarplugg som gäller under lediga dagar. Och massa sol. Och umgås med vänner. Livet alltså, åhh va mycket jag har saknat det.
kom just innanför dörrarna efter en trevlig fotbollskväll med en killkompis. Alltid lika trevligt med spontankvällar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0