Och så kom 2013...

2012 gav mig massa glädje. Sommaren rusade förbi hur snabbt som helst. Sedan kom hösten. Den långa mörka hösten har varit påfrestande. En axel ur led som stoppade den efterlängtade handbollssäsongen. Jag kände mig helt plötsligt tjock, grå och trist för att jag inte fick lira handboll, innebandy, lyfta skrot eller annat positivt jobbigt. In och ut i sjukhus för hyposensibilisering för all typ av pollen. Och tja, den gick ju verkligen inte smärtfri. Massa astmaanfall och jobbig vår mitt i höstmörkret kändes det som. Sedan kom vintern. En stressmage. Jättetrött. Kände mig som en uppblåst ballong mest hela tiden. Bara jag kunde hålla ut till julen. Den är runt hörnet...

Jullovet var hur mysigt och trevligt som helst. Men en jättetrött camme. och en mage som bojkottade. Och nu står jag här. Det är något som inte riktigt står rätt till men den eviga väntan på provsvar, undersökningar är ju olidlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0