Ny vecka...

Det har varit lite dålig uppdatering. Bloggen och jag har inte direkt varit bästa vänner. I förra veckan var jag på Tuthankamonutställningen med Josse. Jättebra och trevligt. Vi gick en liten sväng på Emporia då det ligger ett stenkast ifrån mässan där utställningen hölls och ingen av oss har varit där förut. Helt ok. Kul med lite nya butiker så som hollister och sephora.

Nu är det ny vecka. Jag har varit förkyld ett bra tag nu. Den bröt ut ordentligt i förra veckan. Men nu är det bara lite hosta och snuva som envisas. Typiskt för astmatiker tror jag. Att förkylningar blir så himla långdragna och jobbiga. Ikväll ska jag va pigg och gå på måndagsbio med min vän Charlie. Hoppas den nya die hardfilmen är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0