A good day to die hard...

Igår var jag på bio med en vän. Vi såg den nya Die hardfilmen. Tur att vi gick på den tidigare visningen. Den senare blev tydligen stökig, där polis fick tillkallas. Tråkigt att det blir så. Glad var jag över att orka med bio, fika ooch en promenad. Mådde lite illa och en krånglig mage sista kvarten av filmen. Var jättetrött. Men roligt att smaka på kaffe för första gången på flera månader. Tog en liten sojalatte. Det gick sådär. Jag som för bara något år sedan hinkade i mig säkert mer än en liter svart kaffe om dagen.

Filmen var inte världens bästa. Blev ganska besviken faktiskt. Bruce Willis har definitivt gjort bättre roller. En trasig pappa-son relation som man inte riktigt reder ut hur. De ska då bygga upp bandet under en nära-döden upplevelse. Action med mycket skjut skjut utan inlevelse. Ett försök till actionkomedi. Nä, det bästa var trailervisningen innan filmen började. Åhh, i sommar kommer supermanfilmen upp på svenska biodukar. Christopher Nolan ligger bakom produktionen. Kan inte bli annat än bra. Längtar redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0