Trötter...

Imorse var jag riktigt trött. Under denna terminen har jag blivit tvungen att ta uppehåll från skolan då jag blev sjukskriven. Inte det roligaste. Trots att jag inte direkt har behövt att vakna en viss tid har jag ändå försökt att komma upp innan 8 för att ha en dygnsrytm så normal som möjligt, trots alla vilopauser mitt på dagen. Idag orkade jag inte stiga upp. Senaste veckan har jag varit en riktigt trötter på fm. Kanske beror på pollenet. Fast det har varit skönt att kunna sova ordentligt. Under alla månader har det mest känts som en tjock dima. Jag är jättetrött, men kan inte riktigt komma till ro och sova ordentligt. Blir mest blunda och vila.

Idag har jag en del ärenden. Och så ska jag börja läsa den där femtio nyanser av honom eller vad den heter på svenska. Har funderat på att läsa den i mer än ett år, då den låg på topplistorna i USA och England. I Sverige slog den väl igenom för ett halvår sedan eller så. Får se om det blir en hiss eller diss. Har hört lite olika. Jag har fått uppfattningen att de som brukar läsa mycket skönlitteratur har tyckt sämre om den än de som inte är vana bokslukare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0