Trött dag...

Åhh idag har jag varit dödstrött... blev ingen träning. Bara timmen hos sjukgymnasten vid lunchtid. Sjukt jobbigt. Ibland går det bättre, idag gick det sådär på vissa övningar. Mycket, mycket mjölksyra får man känna på.

Hursomhelst. Nästa torsdag är det dags för min kapselkameraundersökningen. Tänkte njuta av helgen innan kosten utan fibrer ska sättas in för att man inte ska få fröer, kärnor osv i tarmen. Jag är lite nervös över undersökningen. Dels att den inte ska visa något, men även för att det ska göra ont. Man ska svälja en kamera. Läskigt. Sedan fick jag går reda på att jag fått tid till en dietist. Äntligen. Jag har varit hyffsad stabil i vikten senaste veckan. Men tappade lite för två helger sedan, när jag mådde så himla dåligt. Jag är inte van vid alla dessa upp-och-ner-gångar av vikten. Även om det är små skiftningar så är de tillräckligt stora för att jag ska känna att jag inte har kontroll. Konstigt det där. Tycker jag äter mycket bättre numer dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0