Som en 90-årig tant....

Det är exakt så jag känner mig. Det har blivit en del gym i veckan. Dels för att jag märkt att jag mår lite bättre av att röra på mig, men också för det sociala. Det enda jag stör mig på är att jag fått mer och mer ont i min högra höft. Känns konstigt vid vissa rörelser, men mest ont gör det nog när jag går vanligt och i trappor uppåt.

Jag har haft en såndär bergochdalbanevecka igen. Ena dagen kan jag knappt röra på mig för jag är tokyr och illmaående. Nästa så bor man på wc och en annan dag så känner jag mig i princip frisk. Dagarna jag mår bra är inte jättemånga, men dessa dagar gör att jag glömmer att jag är dålig. Helgen är som bortblåst och jag ser fram emot lite fredagsmys med en av dom bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0