Slut på energi...

Som vanligt efter intagande av det förbaskade bulkmedlet på morgonen så kommer illamåendet. Jag va iväg hos sjukgymnasten imorse och under min uppvärmning så bara känner jag hur illamåendet växer och växer. Då sitter jag och trampar motionsykel på lägsta nivå i princip. Efter en stund släpper det och ja kan utföra alla tuffa övningar som ska göra min axel stark och frisk. Nu börjar det bli lite roligare övningar på rehaben. 1 kg vikter, wohoo. Alltid efter en timme sjukgymnastik så brukar jag va helt slut i axeln av ansträngning, men idag kändes det ok. Inte lika myket mjölksyra. Riktigt härligt.

Vid lunch mötte jag upp en tjejkompis från laget. Här i Lund finns det en ica-butik som har ett toppenkonept. De har olika dagens och massa olika typ av sallader, grönsaker, pajer mm. det är rätt trevligt. Man betjänas och pekar på det man vill ha, det vägs och ändå är det inte jättedyrt. Idag blev jag bjuden på min ihopplockade lunh som bestod av en grillad potatissallad med räkor. Så himla snällt. Och det var supermys att sitta å njuta av sol oh gå en långpromenad genom stan efter. Dessvärre var jag helt slut resten av dagen och nu ikväll slockande jag rätt tidigt. Och nu är jag uppe igen. Trött men kan inte riktigt somna om. I alla fall så har det varit en himla bra dag med tanke på hur dåligt jag mått hela förra veckan och inte på tal om i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0