Nästan sommarvärme...

Det är galet va det kan slå om. Fort går det också. Det enda är det här med klädseln. Man vet inte om man ska ta en tjockare jacka på morgonkvisten eller chansa på vårjackan. Inatt var det minusgrader, nu är klockan nästan midnatt och det är 11 plusgrader. Det har nästan känts som en sval sommarkväll.

Det har varit en fullspäckad dag. Egentligen ville jag vila efter sjukgymnasten vid lunchtid. Men jag fick spontanbesök av en kompis jag inte träffat sedan i höstas. Åhh va himla trevligt vi hade. Och hann även va ute i solen en stund. Jag tror att idag är nog den första dagen på massor av månader som jag inte har vilat. Och ändå känner jag mig inte dödstrött. Jag tror att gymmet gör mig riktigt gott. Även om jag fortfarande mest rehabtränar och cyklar lite, så känns det underbart. Dessutom så känns min onda höft mycket bättre. Jag inbillar mig att det är tigerbalsamen och träningen som gör under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0