Förberedelser inför filmkapselkameraundersökning....

Tänkte berätta för de som är intresserade. Jag letade själv efter lite info om filmkapselkameraundersökning men det fanns inte så mycket. Eller så är jag dålig googlare :)

Hursomhelst. Några dagar innan undersökningen får man inte äta fröer, frukter med kärnor, musli mm. Så jag som gillar gröt eller yoghurt med linfrön, hallon smoothie i solen, sallader med tomater osv fick tänka om. Speciellt jobbigt var det när jag skulle köpa lite lösviktssallad kvällen innan fastan började. Det fanns typ fröer och tomater i typ allt. Slutade med grönsallad, avocado och gurka.
Man fastar i ca 16 timmar. Man får inta sista födan rätt sent på kvällen. Jag försökte skjuta upp det så sent det gick. Hela dagen hade jag skjutit upp måltider och ätit lite i taget för att jag skulle slippa känna mig hängig under undersökningsdagen.
Det som var jobbigast var att inte kunna dricka tror jag. Man får dricka 4 timmar innan undersökning, då jag hade på morgonen så vaknar man ju grymt törstig och det är försent att dricka.

tänkte ta undersökningen i ett enskilt inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0