Åtehämtning och så var vi där igen...

Alltså är det normalt att vara såhär. Jag är en sån person som vill kunna lösa mina problem. Kan jag inte så vill jag i alla fall hitta någon typ av svar eller vad de kan bero på. Jag har varit så oerhört trött i veckan. Först tänkte jag att det berodde på att jag ätit lite sämre. Sedan tänkte jag att det berodde på träning som jag kämpade med. Sedan tänkte jag att det måste vara fastan, men det är konstigt, jag brukar inte märka av det så här mycket. Då måste det varit sömnen. Men då sover jag jättemycket för att liksom intala mig själv att jag tar igen förlorad sömn fast det inte går. Sedan tänker jag att det nog måste vara undersökningen. Men nu har det gått flera dagar till. Jag är fortfarande jättetrött. Visst kämpar jag förbi tröttheten och försöker att inte tänka på den.

till råga på allt så har senaste dagarna inte varit bra mag-dagar. Jag var tvungen att avbryta medicineringen i samband med filmkapselundersökningen, genast direkt så fick man springa lite till. Och igår och främst inatt var det extra märkbart. Asså herremingud va du är taskig. Kommer hem till min varma säng flera timmar försent för att det bara går ett tåg i timmen och min mage bojkottade. Trots att jag började medicinera mig i fredags igen. Asså jag kommer gräva ner mig om filmningen inte visar ett skvatt. För nått skit måste det vara som visar spår av blod, förhöjda calprotektinvärden, något lägre blodvärden och något förhöjt crp. Nu är jag så ledsen för jag försökt att fånga dagen genom att jag skulle sökt sommarjobb och gjort mig fin inför min brors 40-års kalas. Nä, jag blir sen och det visste jag nog för ett par timmar sedan. Idag vill jag gråta igen. Det var ett tag sedan sist jag va så här ledsen. Orkar inte ha det såhär. Har haft en förträfflig bra vecka. Hittade ett roligt jobb som gav mg förhoppningar om en underbar sommar. jag vill ha en sysselsättning som ger mig energi. Jag vill ha det lite bättr ekonommiskt ställt. Det e skit att vara sjuk och student. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0